måndag 21 november 2011

Vi överlevde

..men det kändes inte som om jag skulle göra det igår. Nej, för magviruset ville även sätta tänderna i mamma Elin förstår ni och det med besked. Hela dagen igår var jag sängliggande med feber och illamående från båda håll(!) Det var det värsta på länge. Och stackars Lucas som återfått lite av sin energi kunde inte för sitt liv förstå varför mamma låg och latade sig i sängen hela dagen. Han var inne o tittade till mig med jämna mellanrum och drog mig i handen..men jag orkade inte. Men så imorse vaknade jag utan känslan av att hålla på att bajsa på sig. Det var en härlig känsa och nu är jag på benen igen. Imorgon väntar jobb medan pappan är hemma med Lucas. Får se om vi kan hålla honom hemma på onsdag också (han går ju bara tis-ons) bara för att slippa ett eventuellt återfall.

1 kommentar:

Mormor sa...

Bajsa pa sig ar inte trevligt! Skont att ni ar friska nu.