tisdag 1 november 2011

Stjälpreda


Fönstertvätt blev det igår igen. Man kan ju nästan tro att vi bor i ett slott för det känns som det aldrig tar slut. Nu har jag i enbart emellan fönstrena kvar. Nu ser man ut i alla fall. Fast våra fönster är inte de snyggaste som skådats. Det bodde en klåpare här före oss..på alla sätt och vis.

Notera att Lucas har en ny mössa på sig. Den är supersöt med nalletryck och små bollar som öron. Han själv gillar den inte och vägrade han den på sig. Det gick dock bra om mamma också hade mössa som ni ser. Han är bestämd den unge mannen.

2 kommentarer:

Mormor sa...

Ni är båda snygga i mössorna!

Tessan sa...

Vad duktig du är!! Jag skulle oxå behöva tvätta mina innan vinter dyker på oss, men jag ORKAR inte. Tvätta dom precis innan Theo kom för att få igång förlossningen men det gick ju inte. Sen har vi ju sån sablarns trafik inne på gårn så de blir smutsiga på två röda iaf.
Sen måste jag säga att du var väldigt lik Sofia på det första kortet!