onsdag 14 september 2011

Hårsvall

Det enda negativa med en kort frisyr är att den kräver att man håller efter den lite mer än annars. Jag tror att jag skulle behöva klippa mig var 6:e eller 8:e vecka för att "behålla" den frisyr som det faktsikt är meningen att jag ska ha. Jag klippte mig dagen före midsommar och blev jättenöjd med resultatet. Men hur tror ni att jag ser ut nu? Huga mig! Till råga på allt har jag personalfest på söndag då man kanske ska vara lite uppklädd och snygg. Men jag har varken frisyren eller kläderna för det. Jaja.


Hur gillar ni  min morgonfrissa?

Lite ändringar i mitt schema för veckan blev det idag också. Jag kommer vara borta TRE kvällar denna vecka och Nichlas får köra nattningen på egen hand. det känns sådär. Kvällarna är lite utav min favvo-tid här hemma. Men vad tusan. Det är ju bara den här veckan. Sen blir allt som vanligt igen.

1 kommentar:

Mormor sa...

Det går säkert bra att jobba kväll. Lucas får ju vara hos sin pappa under tiden, så du kan ju vara lugn.