onsdag 21 september 2011

En sådan liten en

En nyfödd bebis är inte stor. Trots att jag faktiskt haft ganska många nyfödda i min närvaro det här året så glömmer man fort hur små de verkligen är. Emil sov så gott i sin vagn hela tiden vi var och hälsade på. Såg sådär härligt fridfull ut. Både Lina och Macke visade stolt upp sin lillebror och Lucas blev såklart alldeles till sig över att se en sådan liten varelse. Ja, han är väldigt liten Emil men inte så länge till. Nu hoppas jag kunna boka in mig för ytterligare besök så jag inte missar något. Snart är han lika stor som Lucas och tiden går alltid snabbare än man trodde från början!

(Skulle vilja lägga upp nån bild men tror inte jag får för mamman. Inte ens hon ha gjort det på sin blogg. Men jag återkommer kanske senare)

Inga kommentarer: