söndag 4 september 2011

En ny familjemedlem

I oktober väntar vi en ny medlem till familjen. Attityd 300 heter han och han kostar 34.000:- med montering och skorsten. Min plånbok gråter och likaså snåla jag. Men det är ett måste med en annan värmekälla än värmepumpen om det ska bli en sådan där vargavinter i år igen. Förra året hade vi 7 grader varmt här hemma då värmepumpen inte fungerar när det blir mer än 15 minus ute. I år ska vi dock sitta och gotta oss framför brasan här hemma. Kosta vad det kosta vill men det är en BRA investering i alla fall!

3 kommentarer:

Sara sa...

Den är jättefin tycker jag. Och det är såå värt det. Ska ni köpa något skydd, så att Lurre inte bränner sig? Jag är lite orolig.

Sara sa...

Den är jättefin tycker jag. Och det är såå värt det. Ska ni köpa något skydd, så att Lurre inte bränner sig? Jag är lite orolig.

Ängsliga mormor sa...

Den är jättesnygg, men skydd är att rekommendera.