lördag 4 februari 2017

Slut.

Igår hade vi sista firandet av Lucas. Det är många som ska hinna komma o fika innan det hela är över. Tänk vad myclet braiga presenter han fått nu.

Nästa lördag drar vi till Stockholm och Globen. Marcus och Martinus konsert står på schemat. Värsta bästa att den börjar redan klockan 14 och vi hinner hem.och ha lite ledigt också innan en ny jobbvecka kickar igång. Jag vet inte vem som.är mest exalterad över lördagens bravader dock, jag eller Lucas. Jag har faktiskt aldrig varit i Globen och ser verkligen fram emot det. Sen att det är Lucas idoler som står på scenen gör mig inte så mycket
Det ska bli så kul. En liten roadtrip med mina grabbar med McDonald's och godis på vägen. Leia får vara hemma med Sara och Linis istället..tror det passar henne bättre.

Inga kommentarer: