måndag 13 februari 2017

Lyckat

Vad lyckat det blev och vad smidigt det gick i lördags när vi drog till Stockholm. Förväntningarna var skyhöga och Lucas var så spänd att han nöstan kissade på sig. Det gick väldigt bra att hitta till Globen trots att vi lyckades köra fel två gånger. Parkeringsplatser fanns det gott om. Det var bara att välja ett parkeringshus och köra in och ställa sig. Kön som mötte oss fick oss dock att smälla av. Tio resor vörre ön kön som brukar vara till Ullared. Första tanken var att vi förmodligen skulle missa förbanden men kön flöt på bra och vips så var inne. En biljettcheck, en vistering och ett toabesök senare var vi på våra platser. Vilket bygge det är det där alltså. Häpnadsväckande stort! Jag har aldrig varit i Globen men jag blev väldigt poitivt överraskad hur lätt och smidigt allt gick. Sen satt vi där och njöt. Njöt av alla tonåringar som skrek av lycka över att få se sina idoler och visst är dom söta? Jag tycker dom är helt bedårande. Lucas klappade med och sjöng och jag tror han förstod det mesta de sa på scen. Övning ger färdighet och snart kan vi nog snakka norsk hela bunten! Jag kan tycka att showen var i kortaste laget, typ 75 minuter, och inget extranummer bjöd de på heller efter att de åkt ner genom golvet i scenen. I övrigt är vi mycket glada och nöjda alla tre!

Inga kommentarer: