söndag 26 februari 2017

Mor och dotter

Den här helgen har jag inte sett så mycket av Lucas. Igår hade vi förstås mellomys bara han och jag på kvällskvisten men idag har han varit upptagen hela dagen. Först hockeyträning och nu på eftermiddagen efterlängtad lek med Viggo. De var riktigt tajta under sista året i förskolan. Nu går de visserligen på samma skola fast ändå inte. Viggo går på Björkbacken och Lucas på Haga..same same but different. Hursomhelst är det väldigt kul att de fortfarande gillar att leka med varandra. Då Nichlas jobbar eftermiddag blev det liksom bara jag och Leia kvar här hemma. Trist att bara hänga här från morgon till kväll då vädret rent ut sagt SUGER. Så vi packade väskan och drog till badhuset, bara hon och jag. Mysfaktor hundra! Jag tror inte att vi nånsin gjort nåt speciellt bara hon och jag förut. På tiden med andra ord. Hon börjar ju bli stor nu också och uppskattar umgänge på ett annat plan än förr. Vi hade i alla fall ett par trevliga timmar med bus, bad och glass i stora lass. Min lilla tjej och jag!

Inga kommentarer: