onsdag 16 september 2015

Små glimtar

Första dagen på hela veckan få man fick se små glimtar av den "vanliga" spralliga Lucas. Visst har han varit oförskämt pigg trots sitt tillstånd, men den där glimten i ögat har liksom inte funnits där. Idag var han pigg efter lunch. Så pass att vi gick ut i det fina vädret. Tvättning av min bil fick det bli. Det är inte jätteroligt att tvätta den längre. Varje gång man gör det hittar man nya rostfläckar och lacksläpp. Det sliter hjärtat mitt itu. Min fina fina bil. Nåja, tvättad blev den iaf och blöta blev vi. (Att högtrycket pajade halvvägs in i tvätten är en historia för sig. Vet inte riktigt om resultatet blev som jag tänkt mig...men ändå.) Lucas däckade dock efter utomhusvistelsen med lite feber igen. Den var inte hög så det var skönt. Han sov nån timme i soffan och sen var det kväll och dags för kvällsbestyr. Det var den dagen det..

Inga kommentarer: