lördag 28 maj 2016

Nu är jag tant

Min födelsedag har passerat..men inte obemärkt. Igår blev jag alltså 30 år gammal. Jag fick dyra presenter av mina älskade och sång och god frukost. Resten av dagen var en överraskning och jag visste inte alls vad som skulle hända. Jag visste att kidsen inte skulle med och att vi skulle vara borta från lunch fram till kvällningen. Efter att ha lämnat av barnen i Luddingsbo begav vi oss till Vilbergen. Där sammanstrålade vi med mina bästa vänner. Minigolfturnering mellan kvinna och man innan det var dags att styra kosan mot nästa aktivitet. Nu stod det poledance på schemat. Nåt jag pratat om i säkert ett halvår. Jag har varit så sugen på att testa och ni fick jag det. Det var ruskigt roligt och ruskigt jobbigt! Kvällen avslutades med middag på Pappa Grappa innan vi åkte och hem. Födelsedagen blev bättre än jag nånsin kunnat hoppas. Synd att den var så kort men tur att jag råkar veta att det kommer mer firande framöver.
Nu sitter jag här i soffan, 30 år gammal, och fingrar på min nya Fitbit Blaze och imorgon kanske vi hinner skruva ihop min nya gasolgrill.

Inga kommentarer: