torsdag 3 mars 2016

Vab

Vi har haft en rätt bra vab-vecka jag och kidsen trots allt. Jag har jobbar på morgonkvisten då Nichlas inte börjat förrän 10.35. Känns lite skumt att lämna sina kollegor mitt i när det är som mest kvar att göra..lite skönt också förstås..haha. Imorse kom Nichlas med barnen till mig och åt frulle innan "skiftbytet".

När vi kommit hem har jag och Lucas intagit soffan efter att jag gjort lite nytta. Städat, plockat ur/in i diskmaskinen och tvättat kläder. Under Leias sovtimmar har jag vilat, blundat, chillat i divanen och Lucas har tittat på Alvin bredvid. Vi har även unnat oss lite Pepsi max båda två. Det har helt enkelt inte gått nån nöd på oss. Idag är det femte dagen med prickar. Nu är de torra allihop och börjar så sakteliga blekna. På måndag blir det förskola.

Inga kommentarer: