måndag 14 mars 2016

Bättre, nästan bra

Idag har det inte kliat värst mycket alls på mina koppor trots att det enbart är dag tre. Det har börjat bildas skorpor på de största prickarna. Nu är det bara de som kom sist som kliar lite då och då. De på armarna och så de i hårbotten kliar mest. Sen har jag en i handflatan och en på ena ringfingret som irriterar en del. Tror dessutom att jag fått en innanför läppen som skaver mot tänderna. Febern håller sig borta sen natten till igår. Jag känner mig nästan som vanligt. Gick en promenad med Lucas i skogen förut. Jag blev väldigt svettig o ansträngd så det känns att jag har nåt i kroppen som inte är helt okej. Samtidigt känns det nästan fånigt att gå hemma. Men jag fattar ju att jag måste det. Och löpningen får väl vänta några dagar till trots att barmarken lockar massor!

Inga kommentarer: