måndag 15 februari 2016

Sweetness

Onepiece måste väl vara det smartaste plagget ever?  I alla fall på mindre barn och speciellt så här års. Smidigt att ta på, varmt o mjukt utan att det glipar nånstans. Lätt att dra overallen över utan att nån tröja kavlar upp sig på magen. Beställde en jättefin onepiece till Leia för nåt halvår sen på www.stylebykids.se. En rosa i leopardmönster. Den har muddar som går att vika ned vilket gör att hon faktisk fortfarande kan ha den o så har den löstagbar luva. Stort plus! Dessutom var den relativt billig. Den är välanvänd vill jag lova. Just därför blev jag så lycklig nu när jag genom Instagram fick nys om att de fått in andra i nytt mönster nu. Jag var bara tvungen att beställa en direkt. Fick hem den i brevlådan idag och imorgon ska Leia få inviga den på förskolan. Minns jag ska jag försöka knäppa en bild på henne under dagen så ni får se den. Bedårande!

Inga kommentarer: