torsdag 12 februari 2015

Bibitten

Nu är hon åtta månader vår lilla tjej och har äntligen knäckt koden för att kunna sitta själv utan stöd. Det är som om en helt ny värld öppnats och det underlättar nåt så fruktansvärt att kunna sätta ner henne vid behov istället för att lägga henne ner. Nu gör hon inte annat.
I måndags var vi hos Inger på BVC. 9 110 gram och 72,5 cm lång har hon hunnit bli och hon följer sin kurva så fint. Leia är fortfarande inget matvrak men äter det som erbjuds till skillnad från sin storebror som åt som en häst vid samma ålder.

Igår fyllde min syster år och vi var där en sväng för att gratta. Jag är så glad att det funkade med alla barn och att det inte var nåt bråk. Minsta kusinen (på min sida) Felix, som är fyra dagar äldre än Leia är väldigt rörlig. Han reser sig mot saker och kryper omkring. De var så söta tillsammans bebisarna. Mitt hjärta smälter!


Nu smög det sig in en bild på Lucas längst ner o jag får inte bort den...hahaha.

Inga kommentarer: