måndag 14 april 2014


Vi har jobbat hårt i helgen. Nu är muren ute vid bilarna bortplockad. Jag har aldrig förr haft så ont i kroppen som jag hade igår. Att bära sten och köra tunga skotkärror i vecka 32 är inte att rekommendera. Men det är skönt att det är gjort och än så länge ser det inte så farligt ut Vi vet inte ännu om muren ska tillbaka sen eller om vi kanske ska odla gräs på kullen istället. Det får vi se när Danne varit här och gjort färdigt.



För övrigt har min usla bil börjat läcka olja nu igen. Jag förstår inte vad som är fel. Jag har haft misstanken ett tag då fläcken ute på gruset växt sig större och större. Igår när jag stod på mammas och pappas uppfart så var det ett faktum..bilen läcker..trots att jag haft den inlämnad för oljeläckage för inte alls länge sen. Nu har ju jag är besiktning att se fram emot i maj månad och utan tuta och med oljeläckage lär det inte bli blanka papper i alla fall.

4 kommentarer:

Sara sa...

Du får stå på vår grovparkering när du kommer och hälsar på.

Sara sa...

Du får stå på vår grovparkering när du kommer och hälsar på.

Elin sa...

Yes box!

Morfar sa...

Jonny fixar det på onsdag.....