tisdag 15 april 2014

Hej då

Hej då jobbet. På nåt märkligt vis kommer jag sakna dig. Jag gillar att jobba. Jag gillar känslan att göra nåt vettigt och att känna mig behövd. Men den sista tiden är jobba det enda jag orkat med. På eftermiddagen har jag varit aå trött och haft så ont att jag bara legat och önskat att det snart är dags för nattning. Det är ju inget liv! Därför är det lite lättare att ta farväl än vad det skulle varit annars. Nu ska jag vila mig litegrann. Ligga i soffan med benen högt och försöka få bukt på mina ömmande bråck. Tur att jag har påskfika på jobbet på torsdag så jag får säga hejdå till alla jag inte träffade igår. Puss på er Eliten! I love you.

4 kommentarer:

skulle mormor säga, sa...

Puss och adjö, välkommen frihet!

Sara sa...

Även jag gillar ju att jobba. Och behövd, det är jag absolut. Men det är skönt med lov ibland. Lagom är bäst.

Jag förväntar mig besök absolut minst en gång i veckan.

Elin sa...

Ska bli Sara;)

Morfar sa...

Vila nu sen får ni nog att göra!!!