fredag 6 september 2013

Ny erfarenhet

Klockan 5.30 imorse slog jag upp ögonen.  Det hade börjat ljusna ute och självklart anade jag oråd. I vanliga fall är det mörkt när klockan ringer 4.10. Jag for ur sängen med andan i halsen och höll på att få en hjärtinfarkt.  Jag hade försovit mig! Det har aldrig hänt förut. Och med aldrig så menar jag aldrig.  Inte ens när jag gick i skolan. Alarmet hade inte blivit sparat och därför sov trötta jag vidare i godan ro. Dessutom hade vi en ny tjej på jobbet idag som jag skulle lära upp. Ja,  låt oss säga som så att det gick sådär med tanke på att jag blev en halvtimme sen...med morgonfrisyr och allt. Så idag har jag blivit mobbad vill jag lova och försova mig lär jag aldrig göra igen! PINSAMT.

2 kommentarer:

Morfar sa...

Någon gång ska vara den första....Eller bättre sent än aldrig...

Sofia sa...

Nämen, oj så det kan bli! Dock tycker jag nog att du är ursäktad, 4:10 är rysligt tidigt och kan väl knappt kallas morgon. I min värld är det iallafall fortfarande natt då!