söndag 22 september 2013

First time

Ensam hemma. Eller ja, Lucas är ju hemma förstås men han sover gott i sin säng. Jag borde också sova för jag är helt slut. Har haft häcken full hela dagen på jobbet idag och det känns.  Inte alls speciellt sugen på att gå upp och göra om allt imorgon igen. Men som sagt..ensam är jag föe Nichlas går numera nattskiftet på sitt jobb.  Idag började hsn halv sju för att hinna hem tills jag ska åka imorgon.  Jag tar tillfället i akt och testar nya datorn..för första gången.  Den har ändå bott hos oss ett tag nu mwn är mest upptagen av den äldre herren i huset.  Datorn är fin. Den lyser vackert.  Sen att jag inte fattar så mycket av den än är en annan femma. Jag lär mig väl. Nu ska jag besöka banken och se om jag kan betala någon räkning.  Spännande!

Inga kommentarer: