måndag 5 december 2011

A lot

* Nu har det gått en dryg vecka sedan jag var här sist. Mormor och morfar är numera "back in business" vilket vi är väldigt glada över.

*Ute blev dräneringen färdig idag. Ser inte så farligt ut på tomten som jag föreställt mig. Nu ska det plintas i olika omgångar och i mellandagarna (om vädret tillåter) ska altanen byggas tillbaka. Det blir en dyr historia men attans så bra när det är klart.

* Det var en gubbe som dog på mitt jobb häromdagen.  Det var lite läskigt.

* Idag har vi haft fullt ös här hemma. jenny, Hampus, Jonathan, Tessan, Theo, Sara, Lina, Macke, Emil, Jonte och Benny var alla här samtidigt. DET kallar jag fullt hus!


Pappa Hampus och lilla TanTan!

* Igår var det adventsfika i Gårdeby. Lina och Jonte uteblev men annars var vi allihop. Det bjöds på "gofika" och glatt humör. Väldigt trevligt.

Inga kommentarer: