måndag 26 december 2011

Lika snabbt som den kom..

Nu är julen alltså förbi. Idag är det Annandag Jul vilket innebär att det imorgon är en helt vanlig vardag. Det känns konstigt och lite vemodigt. Så mycket förväntan och förberedelser och sen POFF! så är det bara över. Men vi har haft det bra..jättebra faktiskt. Julaftonsmorgon spenderades hemma med tomtegröt och skinkmacka. Tomten hade lämnat massor paket under granen som vi fick öppna redan efter frukost. Vi måste ha varit snälla hela bunten för oj vad grejer vi fick! Jag är helt klart supernöjd över min ErgoRapido som jag gått och suktat över i flera år. Nu är han äntligen min och han är sååå fin.

Vid ett begav vi oss till momor och morfar där resten av julafton spenderades i riktig julanda. Som vanligt hade mina föräldrar gjort ett superfint julbord med massor smaskens. Sen var det Kalle och till sist kom tomten såklart.

Igår firades julen hos farmor och Erland..paket paket paket och MASSOR av mat och choklad!

1 kommentar:

Momor sa...

Jag är avundjuk på din Rapido. Den lyser ju så man kan dammsuga i mörkret. Det gör inte min Rapido. Men...jag kanske inte ska vara avis. Jag har ju faktiskt en dammsugare som både rör sig och pratar och han kan laga mat också! (läs morfar)