söndag 18 december 2011

Julstämning


Här hemma har vi julstämning minsann. Lucas har hjälpt mamma att ställa fram tomtar och julegrisar idag. Vi har även pyntat huset i dverse glitter. Fint blev det och riktigt mysigt. Nu när det är lite snö ute också känns det extra juligt. Jag har även slagit in massor med paket idag. Lucas hjälpte mig att tejpa och sätta på snöre men blev lite sur emellanåt när han inte fick öppna de paket vi precis slagit in.


Det skrämmer mig lite att jag ännu inte är färdig med julklappsinköpen. I övermorgon är det barnbidrag och folk lär bli tokigare än vad de redan är. Igår fick man trängas och jag kan bara ana hur veckans shopping blir. Huga mig! Dessutom måste jag hitta nåt att ha på mig. Är modet väldigt fult nuförtiden eller är det bara jag?

Inga kommentarer: