tisdag 6 december 2011

Ena efter andra

Nu har vi hamnat i den onda cirkeln som är näst intill obligatorisk att hamna i när ens barn börjar på dagis. Vi klarade oss dock bra till en början men nu avlöser den ena sjukdomen den andra. Vissa värre än andra men det är alltid jobbigt att se Lucas må dåligt. Inatt hostade han konstant från klockan två tills dess att jag åkte halv fem. Jag sov med andra ord inte speciellt mycket jag heller och är nu väldigt trött. Nu på kvällskvisten har han varit hängig och tagit sig på örat. När man frågar var han har ont säger han "örat". Vet dock inte om man kan lita på det. Efter att jag brottat ner honom o tvingat i honom ett rumppiller blev han genast piggare. Nästan helt och hållet sig själv. Vi får se om sjukdomen utvecklar sig ytterligare. Nichlas får vabba inatt och jag jobbar lång dag imorgon.

Inga kommentarer: