tisdag 5 maj 2015

Tvättberg

Här hemma är tvättkorgen aldrig tom. Jag tvättar nånting varje dag. Speciellt med tanke på de olyckor som aldrig tycks upphöra nattetid. Lucas kläder är såklart alltid smutsiga efter en dag av lek och bus. Leia kan hon också. Vill bara tipsa alla om det sköljmedel som, enligt mig, är det allra bästa bästa. Men jag antar att det snart kommer försvinna från marknaden då det klart och tydligt står "limited edition" på flaskan. När den dagen är kommen kommer jag gråta. Sköljmedlet ger kläderna en fräsch doft av liljekonvalj. Det luktar verkligen rent. Man behöver inte använda mycket för att det ska lukta riktigt gott om kläderna efter tvätt. Inga eksem eller utslag har det gett oss heller. Och vi är rätt känsliga i huden allihop. Har ni inte testat tycker jag att ni ska det!

Inga kommentarer: