onsdag 20 maj 2015

Klagomål

Det är lite stiltje här på bloggen. Mest för att det för tillfället är lite stiltje i mitt liv. Det mesta bara går utav vanlig rutin. Dagarna pinnar på så att säga. Vi väntar och längtar efter sommarvärmen. Försöker vara ute mellan de envisa regnskurarna. Gör vårt bästa för att hinna med de "måsten" som en egen trädgård har med sig. I maggropen lurar stressen och oron om jobb, förskola, besiktning och tandläkarbesök men också glädje över min födelsedag och Leias stundande 1-årsdag och midsommar och jordgubbar med grädde. Glädjer mig över att Leia lär sig nya saker varje dag och att vi får så mycket härlig ledig tid tillsammans. Oroar mig över att jag inte vet när den tiden kommer ta slut. Ett vilande kaos hänger över Klarsjökärret 8. En dag i taget Elin..en dag i taget.

Inga kommentarer: