torsdag 19 juni 2014

Midsommar imorgon

Imorgon är det en av årets allra mysigaste högtider enligt mig..MIDSOMMAR!
Det kommer, som vanligt,  firas tillsammans med nära och kära hemma hos min syster. Där väntas det alldeles för mycket mat, bus, dans kring stången och förhoppningsvis uppehåll.  (Sommarvärmen verkar vara ett minne blott) Dessvärre har min fluffighet ännu inte flytt sin kos och jag har absolut ingenting att ta på mig. Men men. 15 grader..vad sägs om min onepiece som jag för övrigt ännu inte fått använda. Jag vet ännu inte vad och hur mycket jag vågar stoppa i mig av alla godsaker som kommer serveras. Jag är livrädd för att äta nåt som Leia får ont i magen av. Bör jag väntade Lucas hade jag inga restriktioner utan åt och drack allt. Nu vågar jag inte ens dricka lite läsk..min älskade Pepsi Max. Livrädd att kolsyran ska vara dum. 
Ni andra som ammat..har ni några erfarenheter?

Glad midsommar på er allihop! Hoppas ni får en mysig dag. Och som vanligt förespråkar jag en midsommar UTAN alkohol.  Iaf för er som ska vistas runt barn. Puss på er!

Inga kommentarer: