torsdag 26 juni 2014

Kusin vitamin

Idag blir minsting-kusinen Mille 2 år. Det ska egentligen firas ordentligt på söndag men då födelsedagspojken och hans mamma och lillebror, inte hade några planer för födelsedagen så åkte jag och mina guldklimpar dit även idag. Familjen i Luddingsbo (minus pappa) var också på plats. Vi fick korv med bröd och fika och vädret blev vackert och varmt.  Dessvärre var poolen ut "funktion" så barnen fick nöja sig med att springa i vattenspridaren. Lillfisen sov i sin vagn under nästan hela vistelsen. 

Jag glömde min älskade kamera hemmavid idag så någon bild på födelsedagsbarnet blev det inte. Jag lovar att det kommer fler efter söndag.  Däremot kan jag bjuda på en bild på Milles lillebrorsa. (4 dagar äldre än Leia)
Felix aka "Tjocka korven";)

Idag har det gått riktigt bra att vara "gräsänka" med två barn.  Bättre än när Nichlas var borta på svensexa och Lucas ballade ut vid läggdags.  Ja, men då var ju Leia bara två dagar gammal också.  Lite mer fix och finess har vi faktiskt fått.

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack för att ni kom, besök är alltid uppskattat.