Man blir lycklig, nästan lite upprymd, när man möts av god service. Vi har läckage i badkaret. Det har varit så ett tag men nu har läckaget eskalerat och det är hög tid att göra nånting åt det. Troligtvis är det Lucas som varit i farten. "Handtaget" till kranen, där man sätter på och stänger av vattnet och bestämmer om det ska vara kallt eller varmt, sluter inte tätt. Duschslangen står och droppar (numera rinner det) hela tiden och går inte lut stänga av. Vi har varit på Bauhaus i två omgångar i hopp om att få hjälp. Men ack ack. Jag var på vippen att ge upp när jag till sist ramlade över en mailadress. Jag mailade igårkväll och fick svar imorse. Jan Carlsson var vänlig och snabb och jag höjer honom till skyarna för god service. Han var övertygad om att inget gått sönder utan att vi behövde byta packningar och han skulle skicka ett helt packset UTAN kostnad. Förhoppningsvis skulle vi ha det redan den här veckan. Tack Jan-Banan! Du är bäst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar