tisdag 9 april 2013

Betsa betsa betsa

Lucas sovrumsdörr är nu betsad och lackad. Den blev jättefin och jag har stor lust att gå loss på varenda grej här i huset. Det gick snabbt och var busenkelt med ett lysande resultat. Tanken är att lister och tak i Lucas rum också ska betsas. Jag skulle önska att vi hann med att fixa dörrarna här uppe också..men vi får se. Vi har även hittat en tv-bänk som vi vill införskaffa. Den är jättefin och det skulle bli luftigt och ljust härinne av den. Dock har vi inte råd nu men kanske till hösten. Mmm. Den senaste oförutsedda ugiften blev en tömning av en avfallsbrunn som vi har. Den är full och rinner över och det luktar bajs ute i trädgården. Inget vidare fräscht och vips blev vi 1700:- fattigare. Nichlas har köpt nya sommardäck också..och så har han rötter kvar från en tand som måste opereras bort. 4000:- kostar det. Tar det liksom aldrig slut?

Jag fyller år om en och en halv månad. Min önskelista är låååång. Nu måste jag bara bestämma mig för vad jag allra helst vill ha. Det är svårt. Tur att jag har tid att tänka=)

Inga kommentarer: