lördag 3 juni 2017

Dagarna går

Dagarna går och nu vips är vi inne i juni. Jag är numera 31 år och fick spendera födelsedagen på stranden och fick således den bästa födelssedagen nånsin. Det finns få saker som slår en dag i Grenaholm alltså. Avrundade kalaset med glass på Smultronstället med familjen.

Nu är det Leias tur att fylla år. Tre år närmare bestämt och det gör hon på måndag. Då blir det kalas.

I övrigt har nedräkningen till semestern börjat. Men jag har ju så mycket spännande på jobbet som ska hända innan dess så det gör inte så mycket att jag får vänta. 1:e juli börjar jag min nya tjänst och det ska bli så kul. En riktig utmaning och jag är supernervös. Men mer om det en annan gång.

Vi har hunnit bada i sjön och trots att vädret utanför just idag är ruskigt så har vi fått några fina sommardagar. Smultronblommorna blommar för fullt så det finns hopp om det. Ny brygga vid sjön har det blivit och nya toaletter och påfyllning av mjuk sand så nu känns det riktigt fräscht där ett tag.

Inga kommentarer: