onsdag 8 mars 2017

Så kom vintern..igen.

Jag ser det inte ens som ett bakslag faktiskt..det hör med att det nu återigen ligger ett vitt täcke på marken utanför. Jag har inte riktigt fått den här "längtiga" känslan efter våren än..men jag känner allt att den smyger sig på. Att barnen är glada när snön kommer gör att det känns helt okej. De stackarna har ju knappt åkt nån pulka i år så de har inte hunnit bli "mätta" på det. Idag slutade jag 13 så vi hann vara ute ett bra tag innan vi åkte in med Lucas till gymnastiken. Lagom kallt. Mycket snö. Vi drog snowracern ett varv också. Men nog skulle det vara najs med solsken och fågelkvitter? Och jag längtar efter att få kasta alla tunga kläder när jag är ute o springer. Längtar efter shorts och linne. Då flyger man fram vill jag lova!

Inga kommentarer: