söndag 31 augusti 2014

Elin Leia Berggreen

Nu är hon alltså döpt vår lilla tjej och det gick bra och enligt planerna. Liiite stressad och halvt hysterisk var jag nog för ett ögonblick men det var kanske befogat. Två gånger hängde inte nyckeln till församlingshemmet där den skulle..bara det kan man bli knäpp av när man åkt mer än fyra mil och inte kommer in. Men det löste sig till sist och fikat blev gott och nästan alla inbjudna kom. Leia var glad under ceremonin och log till och med åt prästen. Lucas hällde vatten i dopfunten och var sååå duktig. Sången var jättevacker (rörd blev både jag och min man) och Marcus gjorde ett utomordentligt jobb med dikt och hela konkarongen. Jag är så stolt över hela bunten, Leia fick mängder av paket och massor fina saker. Tack till alla gullisar som kom och firade Leias dag. Ni är guld värda allihop! (Extra tack till Tessan som hjälpte till med bakningen)

Nu har ju inte jag fått några bilder av någon från kyrkan och så än så de får jag återkomma med vis senare tillfälle.







Inga kommentarer: