tisdag 8 juli 2014

Fredrik Och Caroline

Nu har jag äntligen fått gå på bröllop. Jag som längtat och väntat. Det var skoj. Det är skoj att klä upp sig och bli fin (förutom att jag har 20 kilos övervikt och fladdrig hud överallt då). Jag hade hittat en hyfsad klänning och Nichlas hade sin kostym med gul slips. Dessvärre finns jag inte med på en enda helkroppsbild. Det är som vanligt när jag är iordninggjord. En endaste liten bild lyckades jag fastna på. Men det var ju inte min dag utan Nichlas kusins Fredriks STORA dag. Och nu är han gift..med sin Caroline. Som vi faktiskt bara haft äran att träffa två gånger. Bröllopet var mysigt. Vigseln vacker och lagom lång. Maten var god och tårtan också. Bordsplaceringen var helt okej då jag och Nichlas fick sitta mitt emot varandra med plats för Leia i vagnen bredvid. En jättetrevlig tillställning och det är synd att det är över..nu får resten av mina kompisar och kamrater se till att gifta sig så jag har nåt att se fram emot!










1 kommentar:

Sofia sa...

Vad härligt med bröllop! Fina var ni också. Både ni och brudparet. Såg att Leia dessutom hann med ett klädbyte... är det gala så är det. ;P Tårtan var helt fantastisk, hoppas den smakade lika grymt som den var fin!