lördag 25 januari 2014

Vår bebis

I måndags var vi på Lovisa för att kika på det lilla livet i magen. Jag var självklart nervös och har fortfarande alla möjliga tänkbara scenarion i huvudet.  Dumt. Vore ju bättre om jag kunde slappna av njuta av graviditeten istället.  Är ju förmodligen sista gången liksom. Men väl där såg allt bra ut och nu känner jag rörelser så fort jag ligger eller sitter ner någorlunda still. Vi blundade hårt när hon kollade över de nedre regionerna så vad det är för sort är fortfarande en hemlis. I övrigt är jag rätt tjock..inte bara över magen tyvärr. Tuttarna har blivit fem gånger så stora och det är sååå FULT! Men mår bra det gör jag och jobba långa dagar funkar fint. Fast ett par nya arbetsskor skulle inte skada. Jag har precis gått in i vecka 21 och tiden går alldeles för snabbt. Jag ser dock fram emot ledigheten som väntar; )

2 kommentarer:

Emma sa...

Mysigt! ja, med bebis alltså, inte med stora tuttar :P
men du har mått bra o så för övrigt?

Sara sa...

Kerstin! Snart kommer hon...