torsdag 2 januari 2014

Jag och Kulan

Ikväll har jag varit och tränat för första gången på kanske en månad. Frikispass i Ramunderhallen.  Jag hade självklart med mig Kulan. Den har vuxit den sista veckan.  När jag gick på ledighet den 21:e  syntes den knappt. På nyårsafton kunde jag inte ens ha mina arbetabyxor utan fick jobba i Nichlas kostymbyxor. (nya arbetskläder på G med postorder) Kulan gör dock inte så mycket väsen av sig. Det gick alldeles utmärkt att utföra att hopp och studs på träningen. Kulan ville visserligen inte att jag skulle ligga på den men då gjorde jag välbehövliga rumpövningar istället.  På tisdag kör schemat igång igen o jag tänker försöka träna minst en gång i veckan..självklart så länge Kulan är med på noterna.

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag och min Kula tar det lugnare.... Vi ska satsa stenhårt på promenader och löpning, så försvinner nog Kulan snart. Men det gör inte din!

mormor sa...

Ta det försiktigt bara!

Emma sa...

Hua vad du är hurtig!

Svar: Haha, smalare?! Ja, möjligtvis än jag var när jag var höggravid, men inte annars. :P Det är nog bara figursnälla kläder på bilden, tror jag minsann. Men tack ändå ;)