onsdag 31 juli 2013

Härliga tider

Det är jobbigt med semester..jobbigt för en som har kroppkomplex. Sommar och ledigt innebär en himla massa glass, fika och god mat. (alkohol är jag inte så mycket för, det ställer mest till problem, men för min mans del så blir det en del öl också) Det är inte utan att man blir lite rund om magen men jag antar att det hör semestern till. (Fast lite jobbigt är det allt)
 
För en vecka sedan var vi ute i härliga Stegeborg för att avnjuta årets vildsvinsbuffé. Vildsvin i all ära..det är gott..men jag måste säga att buffén de sista två åren blivit sämre och sämre. Visst. gott var det och mätt blev jag men för de 400:- hade jag nog förväntat mig mer. Mest för att det förgående år varit både godare och bättre. Men jag vet inte. Traditioner är ju till för att hållas och det är ju alltid kul och mysigt att gå på restaurang..men kanske..bara kanske..kollar vi oss runt efter nåt annat ställe nästa år. Eller vad tror ni?






2 kommentarer:

Morfat sa...

Ja det var gott men håller med om at det blivit sämre,
så nästa år får det bli något annat...

Morfar sa...

Oj så mycket stavfel,får skylla på armbågen..