söndag 29 december 2013

Min skugga

Lucas har ibland lite svårt att komma på saker själv att göra. Nu när vi varit lediga ett par dagar är han lite rastlös och hänger gärna i både mig och Nichlas. Idag har han varit min skugga. Det kan både vara trevligt och fruktansvärt enerverande. Igår hjälpte han mig dock med middagen och vi har även tvättat bilarna tillsammans alla tre. De blev fina men efter att ha åkt till Skriketorp och tillbaka var min bil lika smutsig som innan. Den här årstiden alltså. Var är snön?

Bjuder på lite bilder av mig och min hjälp/stjälpreda in action. Högtrycket är roligast såklart!




1 kommentar:

Morfar sa...

Nytvättad bil och sen en tur till klarsjökärret och det är bara att ta fram högtrycket igen. Säg till vägföreningen att det är hög tid för asfalt(oljegrus)...