torsdag 14 november 2013

Squash igår och boxpass idag. Jag är aå hurtig.  Börjar känna mig lite piggare till och med om eftermiddagarna.  Kanske gör träningen sitt?

Squashen igår var verkligen skitkul.  Assvårt men skitkul. Bollen var mindre nän jag tänkt mig o gjorde inte alls som jag ville och racketet var mycket lättare.  Det var jobbigt också.  Jag var lila i fejset när jag var färdig.  Idag har jag träningsvärk i skinkorna;)

Blev lite snopen när jag kom till squashcenter och man liksom gick in i en stor glasbur och spelade. Vemsomhelst kunde gå förbi och kolla. Lite jobbigt för en som aldrig spelat förr.

Idag har jag boxats med min syster. OMG vad det var jobbigt.  Undrar om armarna ens funkar imorgon.

1 kommentar:

Morfar sa...

Vad duktiga ni är,jag bara latar mig och äter mycket föt att hålla värmen där hemma i vinter..